Tänään olikin Vanityn maintenance-day, ensin nukuttiin univelat pois, kampaajalla täys remontti, ripsien värjäys kotona kuten myös kotosalla manikyyri ja pedikyyri.. eh tai lähinnä pikalakkaus.. sitten täytyisi vielä rasvata kynsinauhat kun lakat ovat kuivuneet.

Päätin kokeilla MACin Mean&Greeniä. Joskushan talvella julkaistu lakka ei ole edukseen sen vuodenajan valossa, tai tee muuten vaikutusta.. sille voi antaa toisen mahdollisuuden erilaisessa valaistuksessa. Joo no duochromeja ei tietysti noin vaan kuvaillakaan.. what can I say..

Siirrytään Essieen, mulla on ehkä hienoinen Essie-kuume päällä, Essiehän on lykännyt kiinnostavaa kokoelmaa tässä toisensa jälkeen, ei tässä pysy enää perässä mikä spring summer resort wedding kokoelma on menossa. Tässä kuitenkin minisetti Spring 2011. Yläoikealta kellonsuuntaan: Nice is Nice, French Affair, Topless&Barefoot ja Coat Azure. Alunperin kiinnosti lähinnä kokoelman nudet, että oisko vihdoinkin sellainen mulle sopiva nude? En kuitenkaan vakuuttunut swatchien perusteella. Jostain syystä päätin ostaa tämän minisetin.

Tässä vierekkäin Play del Platinum, joka ei valitettavasti sovi mulle, mutta aion vielä kerran kokeilla, josko mitenkään.. ja oikealla Topless & Barefoot, joka on sellainen kylmä pinkkibeige. Kun näin pikkuputelin edessäni olin toiveikas.. ja swatchasin, jee tämä on hyvä! Tällaiselle neutraalihkolle kalmaiholle ei vaan kaikki likaiset kahvit tai mitäneon sovi. Mutta tämä istuu ja pistin jo eBaysta normaalikoon tilaukseen.

Wedding-kokoelmasta halusin tuon Borrowed & Bluen. Lisäksi olen ostanut Resortista Da Bushin, tulossa on vielä Your hut or mine, ja sitten Braziliantista juttuja jaja.. laitankin tuohon linkkilistaan Fashion Polishin, jolla on upeita swatcheja, siksi tilasin tuon Hutinkin.

Olen jonkun aikaa kytännyt eBayta, että tulisko se jo, eli Physicians Formulan Shimmer Strips-sarjan Eye Candy collectionin Green Eyes, eli tässä shimmerilaatta- ynnä linerisarjassa on ollut nuo silmien värin mukaan määritellyt paletit. Mulla ei niitä linereita ole, mutta nyt sain tämän ihanuuden. En ole vielä ehtinyt testailla.

Ja kaikki yhdessä: "Pretttyyyyy".