Kaunisss sssalaisuus. Olen näköjään siirtynyt tälle pulilakkaosastolle. En jaksa kiinnostua OPIn, China Glazen, Orlyn, Essien viimeisistä käänteistä, sen sijaan bongailen ihania jenkkimarkettilakkoja. Ja niitähän riittää. A Beautiful Secretin Patti tuntuu olevan ajan hermolla sekä hyvässä että pahassa. Ja hyvää siinä on se, kun jumalan selän takana asuvat nettisurffaajat voivottelevat oiiii mä haluun ton, mun on pakko saada toi, mitä vaikka jossain blogeissa tai foorumeilla näkevät, ja se on joku nonamedrugstore-lakka, niin pattillahan se kohta on.

Olen pikkasen ihastunut tuohon Sally Hansenin HD-sarjaan. HD:tä on nyt kaksi sarjaa, muistaakseni tuo violetti Cyber on siitä aikaisemmasta ja pinkki Byte tästä myöhemmästä. Ms. Google vaan kehiin jos alkoi kiinnostamaan. Ebaysta kannattaa myös katsella hyviä diilejä, jos nämä lakat kiinnostavat.

Tässä vielä luonnonvalokuva.

Pläjäytänpä tähän vielä Hi-Def-nimisen lakan, jonka sain ihan kotomaista hankittua.

So hooot..

Yes this is a problem. En muista kuinka monta kerrosta tässä swatchissa on, mutta ei auta kuin kerrostaa..

Näitä himottelin MZPREC1OUZin Flickr-systeemissa just silleen mun on saaatava noi, mun täytyyyyy. Ja sitten ne olikin jo ABS:lla. Petites 24K Gold, Daze, Pink Diamond. Mmm yummy green. Laitan ehkä tuon kultaisen huomenna räpylään.